مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵۷ میلیارد ریالی داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 10 February 2022

 به گزارش تابناک ایلام, سعید کریمی  اظهار کرد :۶ میلیارد ریال به ورزش و جوانان و ۲ میلیارد ریال به آموزش و پرورش استان پرداخت شده است.

وی گفت: در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۵۴۷ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایری استان پرداخت شده است.

کریمی مطرح کرد:  درآمدهای مالیاتی استان پس از وصول، به خزانه کشور واریز و مطابق با قانون برنامه بودجه، صرف امور جاری و عمرانی کشور مثل ساخت سد، جاده، پارک و ... می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مالیات عملکرد که مستقیماً به خزانه واریز شده و در قالب بودجه سنواتی به صورت چندبرابری به استان برگشت خورده است، از سال ۱۳۹۲ تاکنون بیش از ۳۷۸ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، امور عشایری، آموزش و پرورش، و ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است.

کریمی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی بر اساس ماده ۶ برنامه ششم توسعه کشور، عوارض موضوع ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده را به نسبت ۷۰ درصد شهرها و ۳۰ درصد روستاها و طبق شاخص جمعیت به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌کند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار