به مناسبت دهه مبارک فجر:
۱۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آبدانان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 09 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در آیین بهره برداری از طرح های دهه فجر شهرستان آبدانان ضمن گرامیداشت ایام خجسته چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این تعداد طرح شامل افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، روکش اسفالت مسیر روستای انجیره به آبدانان، بهره برداری از سه دکل مخابراتی، زمین چمن مصنوعی، پارک شهر سرابباغ و گازرسانی به روستاهای مناطق گرمسیری شهرستان آبدانان است که با افتتاح این طرح ها بخش بزرگی از مشکلات و زیرساخت های این شهرستان مرتفع می شود.

وی افزود: برای احداث و تکمیل طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان آبدانان مبلغ ۴۷۷ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانی ایلام در جشن روستایی مردم وچکبود سفلی با تجلیل از نقش ارزشمند مردم یادآور شد: بعد از پیروزی‌ انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز یک انقلاب عمرانی و سازندگی در ایران بزرگ بوجود آمد که جلوه زیبا و شتاب آن افکار عمومی دنیا را متعجب کرده است.

وی اضافه کرد: عزم دولت انقلابی برای رفع محرومیت مناطق روستایی جدی است و در سال آینده شاهد تحولات چشمگیری در سطح استان ایلام خواهیم بود.

معاونت عمرانی استاندار ایلام از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه های سفر رییس جمهوری در استان خبر داد و گفت: پروژه تونل کبیرکوه یکی از طرح های ملی با کاربرد بین المللی است که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارهای سفر رییس جمهوری به آن اختصاص یافته و بهره برداری از آن در دستور کار مدیریت استان ایلام است.

حضور در گلزار شهدای آبدانان، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بخش سرابباغ و حضور در جمع مردم این بخش و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جریان سفر یک روزه به شهرستان آبدانان بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار