رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: جهاد کشاورزی این استان توفیقات خوبی در زمینه تولید داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷ 29 September 2015
مجتبی مزروعی در همایش ایثارگران جهاد کشاورزی خراسان رضوی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، دوران دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی کشور خواند و اظهار کرد: این دوران برای شیعیان، جامعه روحانیت و به ویژه اسلام ناب محمدی اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به دسیسه‌های دشمن اشاره کرد و بیان داشت: بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی دشمن با تمام تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نتوانست ملت ایران را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه 6 قدرت جهانی در مقابل ایستادگی ملت ایران سر فرود آورده‌اند، تصریح کرد: دولتمردان جمهوری اسلامی در مذاکرات از موضع عزت و قدرت از حقوق مردم ایران دفاع کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

مزروعی تأکید کرد: برای تداوم عزت ما نیازمند افزایش تعاملات در سطح دنیا هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه قشر ضعیف اجتماعی باید در قانونگذاری‌ها مد نظر گرفته شوند، خاطرنشان کرد: به اندازه کافی در جامعه به سرمایه‌داران رسیدگی شده و امروز زمانی است که باید به قشر متوسط و پایین جامعه توجه و رسیدگی کرد، چراکه همین افراد بودند که حماسه بزرگ آن روزها را خلق کردند و زمانی که مملکت با بحران مواجه شود باز هم همین افراد در صف مقدم هستند.

وی به نقش جهاد کشاورزی در دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران جنگ حضرت امام خمینی(ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که نقش جهاد در پیروزی ملت ایران غیر قابل انکار بوده است.

مزروعی اظهار کرد: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در مقابل مردم و رهبری ایران سرفرود آورده و به صراحت عنوان کرده‌اند ما حریف ایران نمی‌شویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در تمام شرایط باید جو جهانی در نظر گرفته شود، بیان کرد: ما اگر می‌خواستیم از امکانات غرب استفاده کنیم نیاز به جنگ و دفاع نداشتیم و اگر امروز به پیشرفت رسیده‌ایم نتیجه زحمات مسئولان و دولتمردان قبل از ما بوده است.

مزروعی با بیان اینکه متأسفانه درآمدهای دولت تا یک هشتم کم شده است، گفت: این مسئله در حالی است که مخارج افزایش داشته و موضوع ‌بیکاری و عدم رونق اقتصادی نیز به مشکلات دامن می‌زند که حل این مشکلات نیز نیازمند یک حرکت و رونق اقتصادی است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد کشاورزی خراسان رضوی، اظهار داشت: سال گذشته در عرصه‌ تولید توفیقات زیادی به دست آورده‌ایم و امیدواریم این توفیقات روز به روز افزایش یابد.

مزروعی با اشاره به شروع سال زراعی جدید، تصریح کرد: اهمیت اشتغال و اقتصاد کمتر از بحث دفاع نیست و به همین منظور همگی برای داشتن سال زراعی خوب تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار