فرماندار آمل:
فرماندار آمل اظهار داشت که موضوع زمین خواری و حجم بالای تغییر کاربری‌ها در شهرستان آمل در سال‌های اخیر منطقی نیست ومتاسفانه برای شهرستان آسیب زا است.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 02 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، استادیوم پنج هزار نفری شهید چمران آمل سال ۱۳۸۴ در مکان فعلی این ورزشگاه شروع و تکمیل آن طی سال‌های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهرستان آمل تبدیل شده بود.

وی همچنین از افتتاح ۵۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان آمل خبر داد و افزود: ازاین شمار تعداد طرح تولیدی وخدماتی در حوزه اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان است.

معاون استاندار مازندران وسرپرست فرمانداری ویژه آمل، بازگشایی بخشی از بلوار بزرگ امام رضا (ع)، افتتاح طرح هادی اصلاح، بهسازی و نوسازی شبکه‌های توزیع برق، تقویت تجهیزات مخابراتی و تحویل چند خانه برای نیازمندان را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح این شهرستان دردهه مبارکه فجر برشمرد.

حسینی اضافه کرد: با افتتاح چند طرح کشاورزی و خدماتی در این دهه زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۱۹۰ نفر نیز در شهرستان آمل فراهم خواهد شد.

حجم بالای تغییر کاربری در آمل منطقی نیست

سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان آمل، در پاسخ به پرسشی در خصوص موضوع زمین خواری و تغییر کاربری‌های گسترده در برخی مناطق این شهرستان گفت: موضوع زمین خواری و حجم بالای تغییر کاربری‌ها در شهرستان آمل در سال‌های اخیر منطقی نیست ومتاسفانه برای شهرستان آسیب زا است.

حسینی با اشاره به اینکه همین الان زمین خواری وتغییرکاربری های گسترده درشهرستان آمل مسئله ساز شده است، افزود: با دستوری که پیشتر استاندار مازندران داده بود، کارگروهی تشکیل شده و این موضوع مهم وکلیدی شهرستان به صورت جدی رصد و روند شتابان آن متوقف خواهد شد.

پای سه سرمایه گذارجدید برای زباله آمل

سرپرست فرماندار ویژه آمل همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درخصوص مطالبه جدی شهروندان آملی تعیین تکلیف معضل پسماند زباله دراین شهرستان واینکه این موضوع در برنامه‌های کاری فرماندارجدید چیست؟ تصریح کرد، درچند روز گذشته جلسات خوبی با اعضای شورای شهر و شهردار برگزار شده و حتی پای صحبت با سه سرمایه گذار که یکی از آن خارجی هم هست، نشستیم و شرایط‌های اولیه نیز بررسی شد.

حسینی افزود: البته اکنون بحث مکان دائمی دفن یا مدیریت پسماند زباله مطرح نیست، اما سرمایه گذاری که دراین نشست‌ها حضور داشته واعلام آمادگی کرده با استفاده از تکنولوژی بالا که نیاز به مکان زیادی هم ندارد، کار را مدیریت خواهد کرد. وی اضافه کرد، اینکه چرا معضل زباله آمل تاکنون مدیریت نشده، به نتیجه نرسیده و طولانی شده، یک بخش مهم مدیریتی و بخش دیگرآن توان مالی بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل همچنین توجه به موضوع مهم شهری ازجمله روان سازی ترافیک و سامان بخشیدن به اجرای طرح پیاده راه سازی در هسته مرکزی شهرآمل که با گلایه‌های فراوان شهروندان اجرا ونیمه کاره رها شده و نیز مباحث انتظامی وامنیتی را از دیگر موضوع‌های مهم ودارای اولویت دار شهرستان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار