سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اضافه شدن بیمارستان‌های فاطمه الزهرا(س)، سینا و نفت اهواز به چرخه پذیرش بیماران با علایم کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 30 January 2022

دکتر محمدحسین سرمست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کنار بیمارستان رازی که بیمارستان سنتر ما به شمار می رود بیمارستان‌های سینا، فاطمه الزهرا(س) و نفت اهواز نسبت به بستری بیماران حاد اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم کلینیک‌های سرپایی حاد تنفسی را مجدد در بیمارستان ها فعال کنیم افزود: افرادی که علایم ابتلا به کرونا دارند، می توانند به جای رفتن به بیمارستان، به این مراکز مراجعه کنند.

سرمست گفت: در شرایط فعلی، ۹۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی، بدحال نیستند و می توانند طول درمان خود را در منزل سپری کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته تعداد بستری‌های ناشی از کرونا در خوزستان نسبت و نیز تعداد مراجعه به مراکز بهداشتی افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش موارد مثبت کرونا در خوزستان افزود: مردم می توانند با زدن ماسک، ایمنی قابل توجهی در مقابل سویه اُمیکرون ایجاد کنند همچنین باید از سفرهای غیرضروری خودداری کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم نسبت به تکمیل واکسیناسیون و دریافت دُز دوم و سوم خود اقدام کنند.

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان های استان آبی کرونایی هستند.

روز گذشته ۴۸۰ مورد مثبت جدید کرونایی در استان خوزستان شناسایی شد.

برچسب ها: کرونا ویروس ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار