معاون درمان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام هشتمین اهدا عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 30 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر علیرضا ملک پور اظهار داشت: مرحوم ابوالفضل عزیزی جوان 20ساله که در تاریخ 7بهمن ماه در شهرستان گچساران بدنبال تصادف و وضعیت حاد آن مرحوم به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج اعزام گردید.
معاون درمان دانشگاه در ادامه بیان کرد: بعد از تلاش پزشکان و کادر درمان، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، بعد از تایید پزشکان متخصص دچار مرگ مغزی گردید.
وی همچنین با اشاره به هشتمین اهداء عضو در سال جاری گفت: با هماهنگی مسئول پیوند معاونت درمان، خانواده محترم آن مرحوم بااقدامی انسان  دوستانه رضایت به اهدای عضو  دادند.
دکتر ملک پور در ادامه گفت: با توجه به زیر ساخت ها ی آماده در بیمارستان شهید دکتر جلیل، عمل اهداء عضو در این مرکز انجام گرفته و همچنین این بیمارستان آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران تصادفی می باشد. 
سید سینا سعیدی؛ مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در این رابطه گفت؛ باهمکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز ودانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سحرگاه 10 بهمن ماه اعضای بدن این بیمار شامل؛ هر دو کلیه، کبد و پانکراس در بخش اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر جلیل برداشت و به بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینای شیراز جهت پیوند به بیماران نیازمند منتقل گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار