عصر امروز صورت گرفت؛
دکتر حمید لطف اللهیان در بازدید از این نمایشگاه که عصر روز دوشنبه 6 مهرماه صورت گرفت، ضمن تقدیر از کلیه دست اندارکاران برگزاری نمایشگاه خیبر، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی به یادآوری و پایداری ارزش های معنوی حاکم بر جامعه اسلامی نظیر ایثار و از جان گذشتگی کمک می کند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 28 September 2015

بازدید شهردار اردبیل و هیئت همراه از نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر

شهردار اردبیل به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری با حضور در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر واقع در منطقه شورابیل از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در بازدید از این نمایشگاه که عصر روز دوشنبه 6 مهرماه صورت گرفت، ضمن تقدیر از کلیه دست اندارکاران برگزاری نمایشگاه خیبر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی به یادآوری و پایداری ارزش های معنوی حاکم بر جامعه اسلامی نظیر ایثار و از جان گذشتگی کمک می کند.

شهردار اردبیل افزود: نسل امروز به ویژه قشر جوان جامعه با مشاهده نتایج ایثار رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در قالب غرفه های این نمایشگاه، آشنایی بیشتری با فرهنگ ایثار پیدا می کنند که این امر خود موجب ترویج روحیه فداکاری و از جان گذشتگی در بین جوانان خواهد شد.

وی به دوران طلایی و سرنوشت ساز هشت سال دفاع مقدس به عنوان نمود و نشانه صلابت، عزت و ایستادگی این ملت اشاره کرد و گفت: دشمنان ما در این 36 سال به هر توطئه و ترفندی دست زده اند نتوانسته اند برای ملت ایران با سرمایه و گنجینه عظیم دفاع مقدس خطر و آسیبی به وجود آورند و جالب اینجاست که در همه جبهه هایی که علیه این ملت توطئه به راه انداختند شکست خورده و نتوانستند عزت و شرافت این ملت را خدشه دار کنند.

این مسوول بر ضرورت تجدید و تداوم فرهنگ و روحیه ایثارگری در تمامی ابعاد و فعالیت های جامعه تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره های گرامیداشت شهدا در قالب ویژه برنامه های مناسبتی می تواند در ترویج این فرهنگ موثر واقع شود.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: شهرداری یک نهاد فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود تا یک نهاد صرفا خدماتی، لذا بایستی این نهاد بیش از سایر نهادها در بحث توسعه فرهنگی شهر اقدام نموده و پیش قدم باشد.

شهردار اردبیل با یادآوری نقش و حضور جدی مجموعه شهرداری اردبیل در نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر ویژه هفته دفاع مقدس در قالب غرفه های بسیج شهرداری و سازمان آتش نشانی، تصریح کرد: این نهاد به جهت اهمیت رسالت فرهنگی خود با جدیت در اکثر برنامه های فرهنگی برگزار شده به مناسبت هفته دفاع مقدس بخصوص در برگزاری یادواره شهدا مشارکت و حضور پررنگی دارد.

وی تأکید کرد: اگر امروز آرامش و امنیتی در جامعه حاکم است و ما هم در کسوت خدمتگزاران ملت شریف در سایه این امنیت مشغول انجام وظیفه هستیم، همه در سایه ایثار و از جان گذشتگی شهدای عزیز ممکن شده است.

بازدید شهردار اردبیل و هیئت همراه از نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر

بازدید شهردار اردبیل و هیئت همراه از نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر

بازدید شهردار اردبیل و هیئت همراه از نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار