معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از تغییر ساعت اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در بهمن ماه ۱۴۰۰ به ۸ صبح خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 22 January 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جعفر فیضی افزود : با توجه به شرایط جوی و یخبندان معابر، کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و دوم بهمن ماه را دریافت کرده اند، با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخه دوم بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام، بلوار شهید بهشتی، جنب فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام -خیابان مرزبان) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود گفت: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره بدلیل شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی‌باشد، بنابراین مشمولان می‌بایست برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام – برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ سال و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار