فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت:
فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت:آمار جرایم خشن در نیمه نخست امسال در این استان 23 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 28 September 2015
تابناک بوشهر: سردار حیدر عباس زاده گفت: در مدت یادشده 94درصد جرایم خشن در استان بوشهر نیز کشف شده است.

وی تصریح کرد: رویکرد پلیس در استان بوشهر برخورد تهاجمی با مجرمان حرفه ای و جرایم خشن است چرا که برخورد انفعالی نمی تواند جوابگو باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهریادآورشد: بینش و عملکرد پلیس این استان فضا را برای مجرمان و قانون شکنان ناامن کرده است طوریکه همه قتل هایی که در سه سال اخیر به وقوع پیوسته است کشف شده است.

عباس زاده با اشاره به بازنگری و ابلاغ آیین دادرسی کیفری ادامه داد: در این آیین نامه به حقوق متهمان خیلی توجه شده است طوریکه حقوق جامعه رقیق دیده شده است.

وی بااشاره به اینکه توجه به حقوق عمومی باید مقدم بر حقوق مجرمان باشد گفت: پلیس استان بوشهر به معنای واقعی خود را در برابر مردم پاسخگو می داند و اگر در مجموعه ای از این نیرو نقدی نیز وارد باشد بجای توجیه با شناسایی به رفع آن اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مشارکت و تعامل مردم با پلیس بستر ساز برقراری امنیت در جامعه است که استان بوشهر در تحقق این مهم در کشور پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ازاستان های امن کشور است یادآورشد:با همکاری مردم و برنامه ریزی پلیس در زمان حاضر عمده برهم زنندگان امنیت در استان بوشهر در چنگال قانون گرفتار شده اند که این امر آرامش لازم را بر جامعه برقرار کرده است.

عباس زاده افزود: امسال برای بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر برنامه ریزی جدی انجام شده طوریکه بیش از 200 برنامه پیش بینی شده است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار