خطیب جمعه بیرم بر لزوم صبوری از سوی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: درخواستم از مردم عزیزم این است که صبر و حوصله به خرج دهند تا به کار آنها رسیدگی شود، اگرچه همه از این آسیب ها ناراحت و متأثر شده اند اما با عتاب نسبت به عزیزانی که بعضی از آنها از شهرستان و بعضی ازاستان می آیند که مهمان ما هستند و برای ارائه خدمات حاضر شده اند موجب بی احترامی ودلسردی آنها نشویم.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه با تأکید به ضرورت تقوا در میان افراد جامعه گفت: تقوای الهی آن است که اگر عملتان را عرضه کردند و همه مردم دیدند، خجالت نکشید، تقوا باید در همه ابعاد زندگی معنا پیدا کند، تقوای گفتاری زبانی و نوشتاری مهم‌ترین تقوا هستند.

خطیب جمعه بیرم افزود: دومین بعد تقوا که اهمیت بالایی دارد تقوای عملی است، در مقام اثر و هدایت تقوای عملى چندین برابر از اثرتقوای گفتارى هدایت گر است و اثر واقعى می گذارد، پس هرگاه کسى اهل تقوا شد همان آثار ظاهرى تقواى او که همان عمل اوست موجب تنبه و تذکر و هدایت دیگران مى‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده با اشاره به سالروز گرامیداشت قیام 19 دی و فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: حکیم فرزانه رهبرعزیز تر از جان ما در این روز بزرگ تاریخی با مردم قم سخن گفتند ویکی از مسائلی که مطرح کردن مسئله غیرت دینی است، غیرت دینی عامل نجات کشور است، انقلاب ایران یک انقلاب دینی بود پس حرکت مردم اساساً یک حرکت دینی بود و کار امام از اول متکی به مبانی دینی بود بنابراین این حرکت قم یک حرکت ضد آمریکایی بود، یک حرکت ضد استکباری بود.

خطیب جمعه بیرم در ادامه خطبه ها با اشاره به سیل اخیری که در این شهر به وقوع پیوست و خسارات بی شماری را به بار آورد اظهار داشت: مسئله بحران و فاجعه سیلی که اخیرا در شهر عزیز ما بیرم رخ داده است مسئله مهمی است و بیشتر مردم ما هنوز گرفتار آن هستند.

وی ادامه داد: پس از سیل اقدامات امدادرسانی خوبی با حضور گروه های امدادی، جهادگر، مسؤولین و مردم انجام شد،در ساعت های اولیه با حضور نیروهای بسیجی وگروهای جهادی ( اعم از گروه جهادی تپه نور الشهدا بیرم و گروه جهادی بالاده و گروه جهادی سپاه لارستان و گروه جهادی شورای شهرستان لارستان و گروه جهادی حوزه علمیه امیرالمومنین لارستان)و هلال احمر تخلیه آب از منازل شهروندان انجام شد.

امام جمعه بیرم با اشاره به فعالیت گروه های امدادی و نیک اندیشان در این منطقه گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، پتو و چادر از طرف بنیاد برکت و بنیاد علوی ، برادران عزیز سپاه و کمیته امدادحضرت امام ،جمعیت هلال احمر وکمکهای مردمی بویژه مردم عزیز علامرودشت، صحرای باغ و همه خیرین عزیز منطقه که همین جا از همه آنها تشکر وقدردانی می کنیم.

حسین زاده افزود: حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی و بخش در بین مردم وهمدردی با مردم نجیب بیرم باعث شادمانی مردم گشت، و وعده ها و مصوباتی از سوی مسؤولین داده شد که ان شاالله هرچه سریع تر عملیاتی شود تا مردم محروم این منطقه که تمام دارایی آنها منزل دام وکشاورزی شان و وسایل زندگی شان از بین رفته هر چه زودتر جبران شود و زندگی آنها به روند عادی برگردد.

خطیب جمعه بیرم همچنین اظهار داشت: از ستادبحران شهرستان در راس فرماندار که از جنس همین مردم است یعنی شخصیتی که وسط میدان است ودستگاههای مختلف راهداری وشهرداری بیرم و شیراز به خاطر ارسال تجهیزات امداد رسان و دستگاه های خدماتی لودر وبولدزر و جهادگران ولایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین مردم عزیزی که اقلام نقدی وغیر نقدی از مناطق مختلف لارستان بزرگ وشهرهای اطراف بالاخص ستاد نماز جمعه لارستان به این منطقه ارسال کردند تشکر وقدر دانی می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده با تأکید بر بارندگی های پیش رو و ضرورت تسریع در امداد رسانی به بیرم تصریح کرد:
بنابر اعلام هواشناسی برای بارندگی پیش رو داریم از ستاد بحران شهرستان تقاضامندیم هرچه زودتر هماهنگی های لازم برای سامان دادن به اوضاع بیرم را انجام دهند تا از دیگر آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: یک موضوع مهمی که باید مسولین این امر به آن توجه کنند این است که با توجه به حجم خسارت در بیرم وسایل خدماتی از قبیل لودر ،بولدزر،کامیون بیشتری موردنیاز است تا بتوانیم هرچه زودتر به فریاد مردم عزیزمان برسیم.

خطیب جمعه بیرم بر لزوم صبوری از سوی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: درخواستم از مردم عزیزم این است که صبر و حوصله به خرج دهند تا به کار آنها رسیدگی شود، اگرچه همه از این آسیب ها ناراحت و متأثر شده اند اما با عتاب نسبت به عزیزانی که بعضی از آنها از شهرستان و بعضی ازاستان می آیند که مهمان ما هستند و برای ارائه خدمات حاضر شده اند موجب بی احترامی ودلسردی آنها نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار