سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: تبیین دستاوردهای مهم بخش کشاورزی در ایام دهه مبارک فجر برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ 11 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی صفری در اولین جلسه کمیته روستایی وعشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با دعوت به مشارکت عامه در برگزاری جشن انقلاب اسلامی افزود: با توجه به متفاوت بودن وضعیت نسبت به سالهای قبل باید هر چه بیشتردر راستای برگزاری جشن های فجر انقلاب اسلامی تلاش شود. سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی یادآورشد: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال ارزش ها، خدمات و دستاوردهای نظام به خصوص در بخش کشاورزی به نسل جوان است ، چداکه دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده و اکنون نیز در معرض تهاجم فرهنگی استکبار جهانی قرار دارند.
وی با بیان اینکه دهه فجر، جشن پیروزی انقلاب است و باید برنامه‌های این ایام امیدبخش و بانشاط برگزار شود، از تمام اعضای کمیته خواست تا با جدیت بیشتر در برگزاری و اجرای برنامه‌های دهه فجر بکوشند و دستاوردهای مهم بخش کشاورزی را در این ایام برای مردم بازگو کنند.
وی ادامه داد: طبق منویات رهبر کبیر انقلاب "عشایر ذخایر انقلابند" و در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه جنگ تحمیلی نقش ارزنده ای را ایفا کردند، باید در این راستا ارتباط و صمیمیت خود را با این قشر افزایش دهیم چرا که حضورهر چه بیشتر مسئولین در مراسمات باعث دلگرمی مردم است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی و رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی هم بر ضرورت مشارکت حداکثری روستاییان و عشایر در برگزاری برنامه ها و جشن های مردمی ایام دهه فجر تاکید کردو گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه بایدهمچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته و با عظمت و شکوه خاصی به صورت مردمی برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر توکلی ، رییس کمیته روستایی وعشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اشاره به چهل و سومین جشن انقلاب و گام دوم انقلاب افزود : در این روز مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و ریشه در اعتقادات دینی دارد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ادامه داد : امسال ما می‌خواهیم تمام همت و تلاش خود را به کارگیریم و هنرمندانه تر عقلانی ترپیش رویم و از تجربیات گام اول انقلاب استفاده کنیم و بیشترین مشارکت را در روستاها ایجاد کنیم و همه مجموعه‌ها با بکارگیری تمام توان خود بتوانند ستاد دهه فجر را در روستا تشکیل و براساس آن با تمام ظرفیت‌ها و توان در اجرای برنامه ها به جلو حرکت کنیم.
وی یادآورشد: برنامه های دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری جشن میهمانی لاله هااز جمله برنامه های مصوب این کمیته می باشد که در این ایام مبارک برگزار می شود.
وی با تاکید بر اطلاع رسانی و مستند سازی کلیه برنامه ای این ایام افزود: باید کلیه برنامه های و عملکرد و دستاوردهای سازمان ، همچنین نشست های مطبوعاتی اصحاب سانه با جدیت انجام شود.
در این جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر سازمان به بیان دیدگاهها و ارائه نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای هر چه با شکوه تر برگزارکردن برنامه ها و مراسمات در این ایام پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار