ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی عامل آتش سوزی را شناسایی و با هماهنگی قضائی، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 10 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
جان باختن 3 محمودآبادی بر اثر گاز گرفتگی 
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان مازندران از جان باختن 3 محمودآبادی براثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن حین خواب خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس مبنی بر یک مورد گاز گرفتگی در خیابان نسیم شهرستان محمودآباد، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد یک مادر 32 ساله و دختر10 ساله اش و خانم 22 ساله ای که مهمان آن خانه بود به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن حین خواب جان خود را از دست داده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان مازندران با ابراز تاسف از اين حادثه از شهروندان خواست با توجه به فصل سرما، خطر گازگرفتگي را جدي گرفته و اصول ايمني را در استفاده از وسایل گرمایشی رعايت کنند، تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
----------------------
كشف 90 تن چوب آلات جنگلي قاچاق 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از كشف 90تن چوب جنگلي قاچاق در مازندران خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مقابله و مبارزه بي امان با افراد سودجو و برخورد با قاچاقچيان منابع طبيعي، ماموران انتظامی سطح استان از ابتدای دی ماه تا کنون موفق به کشف انواع چوب هاي قاچاق شدند.
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با کنترل و تردد خودروهاي عبوري و محورهاي مواصلاتي در سطح حوزه، پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسي از آن ها موفق شدند قریب به 90 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از نوع توسکا و صنوبر، و ...کشف کنند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران ارزش ریالی چوب های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان و اقلام مکشوفه پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل منابع طبیعی و جنگلبانی شدند.
سرهنگ جعفری در پايان با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه ای همگانی است خاطر نشان ساخت در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.
-------------------------


بازداشت عامل آتش سوزی ساختمان پزشکان امین در تنکابن 
فرمانده انتظامی تنکابن از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی ساختمان پزشکان امین آن شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی ساختمان پزشکان امین در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی عامل آتش سوزی را شناسایی و با هماهنگی قضائی، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت و انگیزه خود از آتش زدن این ساختمان را اختلافات شخصی اعلام کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
----------------------
توقیف موتورسنگین 2 میلیاردی در جویبار 
فرمانده انتظامی جویبار از کشف موتورسیکلت 1000 سی سی 2 میلیارد ریالی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک موتورسیکلت قاچاق در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موتورسیکلت مورد نظر را حین تردد در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی کردند.
جعفری، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، موتورسیکلت را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی، شناسایی و مالکیت بود، توقیف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.
وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام دارند.
------------------
دستگیری سارقان داخل خودرو با 8 فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان داخل خودر با کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی وکلانتری این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، 2سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 8 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت داخل خودرو را جدي گرفته و وسایل نقلیه خود را ود پارکینگ منزل ویا در زیر دوربین مدار بسته پارک نموده و از قفل بودن دربها اطمینان حاصل و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار