در حضور معاون دانشجویی و فرهنگی وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل معارفه شد
کد خبر: ۱۰۲۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 08 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، عباس شیراوژن در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی بابل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدا مدافع حرم بخصوص ۲۰۰ شهید مدافع سلامت کشور، اظهار کرد: در سال‌های ابتدایی گام دوم انقلاب هستیم و تا دو ماه دیگر وارد قرن جدیدی می شویم که شرایط حساسی را برای کشور رقم می زند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا تاکنون در سطوح مختلف متناسب با گام اول انقلاب فعالیت کرده است، افزود: باید در گام دوم تحولی نوآورانه با جدیت بیشتر اتفاق بیفتد که برای تحقق این مهم اراده قوی، مدیریت جهادی و با همت دانشگاه های علوم پزشکی تحول اساسی در خدمت رسانی به مردم اتفاق بیفتد تا شاهد افزایش اعتماد مردم به حاکمیت و دولت باشیم .

این مسئول سیاست های کلی سلامت، نقشه جامع علمی کشور و سند دانشگاه اسلامی را مبنای برنامه ریزی های راهبردی برشمرد و یادآور شد: باید دورنما و چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی بابل این باشد که بیمار رنجی به جز بیماری نداشته باشد و به تراز بیمارستان اسلامی برسند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی تصریح کرد: همه عناصر دانشگاهی باید به این مهم توجه کنند که مجموعه رفتارها، گفتارها، پوشش و تعاملات در شگل گیری فرهنگ دانشگاه و دانشجو اثر گذار است، این قشر اگر با کرامت و تکریم، دلسوزی مواجه شوند این روش را فرا گرفته و دلسوزانه با بیمار خود برخورد می‌کنند.

شیراوژن به بحران سالمندی جمعیت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: رشد جمعیت و فرزندآوری یکی از دغدغه های کشور است اگر در این خصوص حرکت نکنیم معضل جدی تمدنی برای ایران ایجاد می شود که اگر توجه نکیم فرصت پیشگیری نداریم.   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار