مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان تسهیلات در ۹ ماهه امسال به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب ودیعه مسکن، کارگشایی،اشتغال، فرهنگی و درمانی  به ۲ هزار و ۹۶۱ مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق امداد و ولایت با پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۲ هزار و ۶۱ فقره تسهیلات بیشترین وام های پرداختی به مددجویان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: این صندوق در قالب کارگشایی هشت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به هزار و ۶ نفر تسهیلات و در قالب اشتغال پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۳۹۷ نفر مددجو این نهاد تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همچنین صندوق امداد و ولایت به ۵۵۱ نفر مددجو در قالب تسهیلات مسکن شامل مسکن، عمرانی و ودیعه مسکن به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۸۹۷ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۷ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد اظهار داشت: ۳۰۷ مددجو دیگر نیز در قالبهای وجوح اداره، فرهنگی، کسب و کار و درمانی تسهیلات دریافت کرده اند.

وی گفت: همچنین  بانک مهر به ۸۱۷ نفر مددجو ۱۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که از این تعداد ۵۹۰ نفر در قالب کارگشایی به ارزش پنج میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان ، ۱۱۵ نفر در قالب اشتغال به ارزش پنج میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و مابقی تسهیلات پرداختی در قالب ودیعه مسکن است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در همین رابطه بانک رسالت نیز به ۸۳ نفر به ارزش چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار