سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: سارقان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال امسال به تاسیسات آب و فاضلاب این شرکت در استان خسارت زدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید محمد جواد موسوی نژاد افزود:بیشترین اقلام سرقتی شامل «درب منهول»، «درب حوضچه»، «شیرآلات»، «ترانسفورماتور»، «پنل خورشیدی»، «فنس»، «کابل برق» و «تابلوی برق» و پمپ های آب » است که علاوه بر وارد آمدن خسارت به اموال شرکت منجر به ناپایداری خدمات به مشترکین می شود .
وی اظهار داشت: سال گذشته میزان خسارت سارقان به تاسیسات شرکت آبفا استان مرکزی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که اقدامات شرکت آبفا استان منجر به کاهش خسارت شده است.
سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفا استان مرکزی گفت: تعامل با نیروی انتظامی، همکاری دادگستری و معاونت پیشگیری از جرم، پیگیری پرونده قضایی سارقان، فرهنگ سازی عمومی، بازرسی سرزده از مراکز فروش ضایعاتی از راهکارهای عمومی آبفا استان برای جلوگیری از سرقت بوده است.
موسوی نژاد افزود: راهکارهایی اختصاصی نیز این شرکت برای جلوگیری از آسیب پیش بینی کرده که شامل نصب سیستم حفاظت الکترونیکی، نصب آژیر و دوربین بوده است.
وی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قریب به ۲هزار تاسیسات دارد که با ادغام آبفا شهر و روستایی گستردگی فعالیت شرکت افزایش یافته و نظارت بر مجموعه را دوچندان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار