فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر:
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۳ خرده فروش مواد مخدر دراین راستا دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 05 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر با تاکید بر اینکه امنیت مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

او با بیان اینکه با توجه به وقوع چند مورد سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ایلام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی و انجام یکسری تحقیقات میدانی در نقاط جرم‌خیز، هویت ۳ سارق این پرونده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با دستگیری سارقان سابقه‌دار طی ۲ عملیات غافلگیرانه خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۵۹ فقره سرقت سیم برق اعتراف و از آنان مقدار ۱۵ کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار القاصی مهر با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار