معاون وزیر اقتصاد:
معاون پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اعتبارات تملک دارایی در لایحه بودجه ۱۴۰۱، ۱۲۸ هزار میلیارد تومان است که نسبت به بودجه امسال سه برابر افزایش دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ 30 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،هادی قوامی پنجشنبه شب در آیین پایانی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر اظهار داشت: این میزان اعتبارات در بودجه امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان بود.

 

وی گفت: ۳۲ هزار میلیارد تومان نیز بابت استفاده از امکانات کشور و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقای سطح مناطق توسعه یافته وتحقق پیشرفت و عدالت در استان ها در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است. 

 

قوامی اظهار داشت: همچنین پیش بینی ۶۰۶ هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای نفت برای مناطق محروم و ۴۴ هزار میلیارد تومان برای مناطق نفت خیز اختصاص پیدا کرده است.

 

وی افزود: ختصاص ۲۰ درصد اعتبارات از قانون استفاده متوازن به صندوق پیشرفت و عدالت نیز برای زیر ساخت های تولید در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

 

 معاون پارلمانی وزیر اقتصاد گفت: درلایحه بودجه سال ۱۴۱، نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ در هزینه ای ۷۹ درصدرشد اعتبارات در استان ها درنظر گرفته شده است.

 

قوامی تصریح کرد: ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید به سمت تولید حرکت کنیم و برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسیار ارزشمند خواهد بود./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار