مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را دو چندان می‌کند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 29 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی به‌مناسبت سالروز شهادت شهید والامقام مهندس محمد‌جواد تندگویان وزیر نفت جمهوری اسلامی ،در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از‌جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا تکلیف هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند، اظهار داشت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه همه مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم و امنیت و آرامش کنونی ایران حاصل رشادت‌های آنان است، تصریح کرد: تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی در جامعه حاکم است، دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام و آرمان‌های انقلابی وارد کند.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

گفتنی است مدیرعامل شرکت گاز استان و اعضا شورای پایگاه بسیج و کمیته ایثارگران شرکت به همراه نماینده اعزامی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران به مناسبت سالروز شهادت وزیر نفت با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفتگو و از ایشان دلجویی و تفقّد کردند./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار