استاندار ایلام در آیین تودیع و معارفه فرماندار آبدانان؛
استاندار ایلام گفت: ملاک و معیار انتخاب مدیران در این دولت رعایت این اصول و پایبندی به آنها خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 26 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در جلسه تودیع و معارفه فرماندار آبدانان با ترسیم مانیفست خدمتگزاران مردم در دولت جدید گفت: دست پاکی، روحیه فساد ستیزی، روحیه جهادی، سعه صدر و گوش شنوا، خوشرویی و خوش رفتاری با مردم و همچنین استفاده از فرصت‌ها در کمترین زمان ممکن از مهمترین ویژگی های این مانیفست می باشد.

وی با اشاره به انتخاب مدیران در چارچوب این مانیفست افزود: ملاک و معیار انتخاب مدیران در این دولت رعایت این اصول و پایبندی به آنها خواهد بود.

بهرام نیا اظهار داشت در جریان سفر ریاست جمهوری به استان ایلام ده مصوبه صورت گرفت که برای اجرایی شدن این مصوبات کمیته ای تشکیل و از مهمترین وظایف مدیران استان پیگیری این مصوبات و نظارت مستمر بر میزان اجرای آنها از نظر کمی و کیفی خواهد بود.

استاندار ایلام تصریح کرد : برای اجرایی کردن این مصوبات در دیدار با دو تن از وزرا پروژه تونل کبیرکوه به عنوان بیت الغزل شهرستان آبدانان پیگری و در اولویت اجرایی شدن قرار گرفت.

وی در پاسخ خبرنگاران مبنی بر قول اجرای دو پروژه تاثیر گذار در آبدانان با توجه به میزان رای بالای رییسی در این شهرستان گفت :در استان ایلام پروژه های کلنگ زده فراوانی وجود دارد که اجرایی شدن آنها نیاز به اعتبار دارد.

بهرام نیا با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر دولت بیان داشت: با توجه به نبود منابع کافی قول اجرای پروژه جدیدی نداده ولیکن با استفاده از ظرفیت ماده ۵۲ به دنبال اتمام پروژه های نیمه کاره هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار