گزارش تابناک ایلام
مامور وظيفه شناس فرماندهي انتظامي استان ايلام يک پرنده را که به گفته کارشناسان در حال انقراض و کمياب است را از مرگ نجات و به محيط زيست استان تحويل داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 28 September 2015

مامور وظيفه شناس فرماندهي انتظامي استان ايلام يک پرنده را که به گفته کارشناسان در حال انقراض و کمياب است را از مرگ نجات و به محيط زيست استان تحويل داد.

به گزارش تابناک ایلام،ستواندوم"علي محمدمرادي" از کارکنان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ايلام است که در حوالي منزل خود شب هنگام اين پرنده کمياب را مشاهده مي کند که نياز به کمک دارد که بلافاصله به ياري او مي شتابد و پس از گرفتن آن و تغذيه و مداواي او، اين کرکس کمياب و در حال انقراض جان تازه اي مي گيرد.

اين مأمور وظيفه شناس ، اين پرنده را تحويل محيط زيست استان داد تا پس از مداوا و تغذيه مناسب در طبيعت رهاسازي کنند.

مهندس "علي محمد شاه محمدي" و "جواد چراغي" از کارشناسان محيط زيست پس از مواجه شدن با چنين صحنه اي ، از ستواندوم علي محمد مرادي قدرداني و اين کار زيباي او را که نشان از وظيفه شناسي پليس است ستودند.

مهندسان محيط زيست گفتند: اين پرنده يک کرکس مصري از پرندگان در خطر انقراض جهان و حمايت شده ايران است، بنابراين شناسايي زيستگاه هاي جوجه آوريش در استان و حفاظت کامل از آنها ضروري است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
-
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
باعث خرسندی و خوشحالی است که پرسنل وظیفه شناس و محترم نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه اصلی و ذاتی خود در حفظ امنیت جامعه و شهروندان، حال وظیفه و عملی پسندیده تر و قابل ستایش را در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست و حیات وحش در حال انقراض انجام میدهند.
همچنین دست مریزاد و خداقوت به کارکنان جان برکف محیط زیست در دفاع از حقوق حیوانات و حیات وحش بی زبان در مقابل شکارچیان غیر قانونی. غیرقانونی
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بنده چند سال پیش ماری رو که دوستان در حیاط منزلشان زنده گرفته بودند تحویل محیط زیست دادم اما خیلی ها گفتند محیط زیست مار رو به طبیعت برنمی گردونه تو الکل میندازن برای تزئیین خونه هاشون الله اعلم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار