تابناک-رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی خرید سیمان از بورس برای واحدهای صنفی مصالح ساختمانی و بلوک زنی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 23 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان، یوسف ذاکری گفت: ورود سیمان به بورس کالا، یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در مسیر توسعه اقتصاد ایران رخ داده است.
وی افزود: عرضه سیمان در بورس کالا آغازی بر پایان قیمت گذاری دستوری این کالای استراتژیک در بازار داخلی خواهد بود که همه خریداران و فروشندگان در شرایط برابر به رقابت می پردازند و قیمت را تعیین میکنند.
ذاکری عنوان کرد: با ورود سیمان به بورس خریداران هم مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری میکنند که شفافیت در معاملات به وجود خواهد آمد و روند معاملات آن علاوه بر قانونمندی، پیش‌بینی‌پذیر نیز خواهد بود.
ذاکری اظهار داشت: ورود سیمان به بازار کالا، باعث می شود قیمت با عرضه و تقاضا تعیین شود که در این راستا کارگاه آموزشی نحوه خرید سیمان از بورس با حضور فعالان حوزه سیمان و اعضاء اتحادیه های مصالح ساختمانی، بلوک زنان و قطعات بتونی صبح امروز در محل سالن همایش حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار