مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام خبر داد ؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: همزمان با ۲۱استان ،در روز چهارشنبه ۱۶ دی در روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ،سالروز تشییع جنازه تاریخی حاج قاسم ،پیکر مطهر یک شهید گمنام در استان تشییع خواهد شد .
کد خبر: ۱۰۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :همزمان با ۲۱استان ،در روز چهارشنبه ۱۶ دی در روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ،سالروز تشییع جنازه تاریخی حاج قاسم ،پیکر مطهر یک شهید گمنام در استان تشییع خواهد شد .

سرهنگ فولادی افزود :پیکر پاک این شهید پس از تشییع در سطح استان ،با حضور مردم قدرشناس شهرستان آبدانان در پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی این شهرستان دفن خواهد شد .

سرهنگ محمدحسین فولادی با اشاره به شناسایی پیکر شهید ابوالفضل حسنی از شهدای گمنام دفن شده در شهرستان بدره تصریح کرد :مراسم یادبود این شهید والامقام در تاریخ ۸و ۹ دی ماه با حضور خانواده شهید حسنی و مسئولین محلی و استانی در سر مزار آن شهید در شهرستان بدره برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است پیکر شهید ابوالفضل حسنی که بعنوان شهید گمنام در شهرستان بدره دفن شده بود از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شد ./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار