رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ؛
رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری هفتمین ‌جشنواره استانی رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: خبرنگاران علاقمند تا سوم دی ماه فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 17 December 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد علینظری اظهار داشت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهند داشت که از ابتدای دیماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در رسانه ها منتشر شده باشند و همچنین همه آثار ارسالی باید دارای شناسنامه اثر شامل نام، نام خانوادگی، عنوان رسانه، محور، قالب و لینک انتشار باشد.

وی افزود: امروز دشمنان با جنگ رسانه ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یاس، ناامیدی و احساس بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه ها در این زمینه رسالت خطیری برعهده دارند.

علینظری با تاکید بر نقش ویژه رسانه‌ها در این عرصه یادآور شد: برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است تا علاوه بر تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در جبهه رسانه ای انقلاب ، از خبرنگاران و پدیدآورندگان محتوای ارزشی و آثار فاخر انقلابی نیز قدردانی شود.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام  با اشاره به محور های این جشنواره عنوان کرد: تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، موضوعات اجتماعی( فرزند آوری،اعتیاد،ازدواج،سبک زندگی،نشاط در جامعه)، شکستن همینه پوشالی غرب(بصیرت و دشمن شناسی), مکتب حاج قاسم سلیمانی (از اسفند ۹۹تا ۳۰آذر۱۴۰۰) ، مطالبه گری و امید آفرینی ، اربعین و ظرفیت های فرهنگی واقتصادی استان ،کرونا وکمک مومنانه ، بسیج و حوزه اقدام ، پتروشیمی ایلام ، فرهنگ کار و توسعه ، حفظ جنگل و منابع طبیعی از محور های این جشنواره است.

وی اضافه کرد: مقاله و یادداشت ، طراحی و صفحه آرایی ، مصاحبه ، خبر ، کلیپ ، تیتر ، گزارش و اینفوگرافیک از قالب ها و بخش های هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام است که خبرنگاران می توانند آثار خود را در این بخش ها ارسال کنند.

علینظری ادامه داد: علاقمندان می توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر ۲ اثر یعنی در مجموع هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۶ اثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال کند تا مورد ارزیابی داوران قرار گیرد.

رییس سازمان بسیج رسانه ایلام افزود: بخش ویژه این جشنواره کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام است که علاقه مندان می توانند در این بخش در قالب یادداشت و عکس شرکت کنند که این بخش نیز به صورت جداگانه داوری می شود.

وی ادامه داد: در بخش  ویژه کنگره شهدا هر شرکت کننده می تواند سه اثر جدا از آن ۶ اثر بخش های اصلی و یعنی در مجموع ۹ اثر ارسال کند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر  گفت: دبیرخانه دائمی هفتمین جشنواره رسانه ی ابوذر واقع در چهار راه حضرت سیدالشهدا ، جنب بانک دی ، سازمان بسیج رسانه آماده دریافت اصل آثار شرکت کنندگان در جشنواره هستند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار