جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و یک مالخر با ۱۰۰فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 17 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ منوچهر نصیری گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل نیمه ساز و کارگاه‌های ساختمانی در شهرستان یزد، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.دستگیری سارقی با ۱۰۰ فقره سرقت در یزد

وی ادامه داد: مأموارن کلانتری۱۱ با همکاری ماموران کلانتری۱۷ رزمندگان با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت موفق شدند متهم و مخفیگاه او را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

نصیری افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۰فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرد، که این فرد هم در عملیات ماموران دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از انبار وی مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل موتور‌های کولر، پیکور برقی، شیر آلات، لوازم برقی، گیربکس بالابر، درب و پنجره، آهن آلات، کابل برق، مشعل گلخانه و ... کشف شد.

این مقام انتظامی از شهروندانی که منازل نیمه ساز آنها مورد سرقت واقع شده است خواست برای شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری۱۷ رزمندگان شهرستان یزد مراجعه کنند.

برچسب ها: سارق ، مالخر ، دستگیر ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار