معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی:
معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم کاربردی بودن پژوهش ها، گفت: باید این پژوهش ها به افزایش دارایی و قدرت خرید مردم و افزایش درآمد ملی منجر شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 16 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی بیگ زاده پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان پژوهشگر و فناوری خراسان شمالی که در اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح‌های پژوهشی باید موجب استحکام بخش حوزه تولید کشور شود.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی ادامه داد: شعار پژوهش پشتیبان تولید برگرفته از شعار سال تحت عنوان پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها و حمایت از تولید است.

وی افزود: خروجی طرح‌های پژوهشی باید در راستای حمایت از تولیدی شود که موجب رونق بخشی به حرکت کشور در مسیر استقلال، خود کفایی و رهایی از وابستگی‌ها و تحکیم پیشرفت همه جانبه و اقتصاد پایدار باشد.

بیگ زاده گفت: پشتیبانی تولید به واسطه پژوهش باید موجب افزایش دارایی‌ها و قدرت خرید مردم و همچنین موجب سوق سرمایه‌ها به سمت کار و تولید، افزایش میزان درآمد ملی، سرمایه گذاری و صادرات کشور شود.

بیگ زاده با تاکید بر اینکه پژوهش تنها در حوزه دانشگاهی نیست، افزود: اگر بخواهیم پژوهش در کشور نهادینه شود باید از سنین کودکی در ذهن دانش آموزان رشد داده شود.

۹۹ درصد مدارس خراسان شمالی حضوری هستند

مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: اکنون ۹۹ درصد مدارس خراسان شمالی به صورت حضوری فعالیت می‌کنند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید همه مدارس است.

وی با اشاره به ضربه دیدن آموزش دانش آموزان طی ۲ سال اخیر، افزود: والدین و دانش آموزان از حضوری شدن مدارس استقبال مطلوبی داشته اند.

مودی بیان داشت: این اداره کل در حوزه پژوهش محدویت اعتبار ندارد و در تلاش هستیم تا کیفیت آموزش ارتقا پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار