رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اقدام دولت در لایحه بودجه برای در نظر گرفتن ۳ سال آخر خدمت برای حقوق بازنشستگی انتقاد کرد و گفت: مجلس این موضوع را ۲ سال آخر خدمت اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 17 December 2021
 
 
 
                                                   مبنای حقوق بازنشستگی را ۲ سال آخر خدمت خواهیم کرد


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس گفت: جایگاه معلمان جایگاهی ویژه است. هیچ وزارت خانه‌ای بالاتر از آموزش و پرورش نیست و رتبه بندی معلمان میثاق پیوند دولت با معلمان است. رتبه بندی معلمان به اندازه‌ای که معلمان توقع داشتند نبود. مجلس شورای اسلامی در نهایت صداقت آنچه را که می‌توانست برای معلمان انجام داد. شان و جایگاه فرهنگیان بالاتر از این مسائل است.

به گفته‌ی حاجی بابایی، در سال‌های آینده هم مجلس برای ارتقا جایگاه فرهنگیان قدم‌هایی را برخواهد داشت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد: مجلس و دولت نگاه عادلانه عاقلانه و عالمانه‌ای به فرهنگیان دارد، این جمله را حاجی بابایی می‌گوید و ادامه می‌دهد: قطعا موضوعات بازنستگان مورد بحث ما است، اما دولت با لایحه‌ی بودجه‌ای که به مجلس ارائه کرده دغدغه‌هایی برای بازنشستگان ایجاد کرده است. بر اساس این لایحه قرار شده مبنای حقوق بازنشستگی ۳ سال آخر خدمت باشد که مجلس قطعا ۲ سال را مد نظر قرار خواهد داد.

حاجی بابایی تاکید کرد: اینکه دولت بخواهد دو سال به سن بانشستگی هم اضافه کند که در لایحه بودجه آمده اصلا درست نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار