حال این سوال از مدیران و نمایندگان استان مطرح می شود که آن هایی که بی اطلاع از واقعیات بودجه کشور در اوایل سال برای اثبات نقش خود در این افزایش بودجه استان مصاحبه و گزارش در جلسات می دادند ، اکنون حاضر به توضیح هستند؟
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 13 December 2021
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که مسئولین استان از افزایش رقم چشمگیر بودجه استان در سال 1400 خبر می دادند و البته این افزایش هم واقعی بود اما اکنون مشخص می شود که کهگیلویه و بویراحمد قبل از استان ایلام در ته جدول دریافت کنندگان بودجه قرار دارد!
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد که برای اعلام افزایش چشمگیر بودجه استان نشستی خبری برگزار کرده بود ، گفت : بودجه استان در سال ۹۹ حدود۹۳۲ میلیارد تومان بود که این عدد در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با حدود ۵۶ درصد رشد به یک هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان افزایش بافته است.
ایران از قول علی شهابی نسب در نشست با برخی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج نوشت : در این لایحه متوازن استانی از ۱۷۴ میلیارد تومان در بودجه اعتبارات سال ۹۹ با ۹۳ درصد رشد به ۳۷۷ میلیارد تومان، متوازن ملی از ۱۹۶ میلیارد تومان به ۳۷۹ میلیارد تومان، اعتبارات نفت از ۱۰۶ به ۱۸۹ میلیارد تومان، اعتبارات ارزش افزوده از ۵۴ میلیارد تومان به ۵۵ میلیارد ریال رسیده اند.
در حالی که پس از اعلام ارقام واقعی بودجه ، هر شخصی از نماینده تا مدیران دولتی برای اثبات نقش خود در این افزایش اقدام به مصاحبه هایی می کردند اماآنچه که در خصوص ارقام بودجه مطرح شده است ، هر چند آمار واقعی است اما این افزایش در دیگر استان ها هم همین وضعیت بوده و شاید هم درصد آن بیشتر بوده است یا به عبارت دیگر خود دولت افزایشی معمول را برای همه لحاظ کرده که البته مشخص است کهگیلویه و بویراحمد چندان مهره کارسازی برای افزایش بودجه استان نداشته است ! 
تجارت نیوز نوشت : منابع دریافتی استان‌ها در لایجه بودجه سال ۱۴۰۰، در جدول شماره ۱۰ آمده است. بر اساس این جدول، کدام استان‌ها بیشترین و کمترین بودجه را می‌گیرند؟
بنابراین گزارش میزان منابع دریافتی هر یک از استان‌ها در پیش‌نویس لایجه بودجه سال ۱۴۰۰، در جدول شماره ۱۰ آمده است.
بر اساس این جدول، کدام استان‌ها بیشترین و کمترین بودجه را می‌گیرند؟
همانگونه که در این جدول مشخص است کهگیلویه و بویراحمد در ته جدول و قبل از استان ایلام ، کمترین بودجه را می گیرد ! 
حال این سوال از مدیران و نمایندگان استان مطرح می شود که آن هایی که بی اطلاع از واقعیات بودجه کشور در اوایل سال برای اثبات نقش خود در این افزایش بودجه استان مصاحبه و گزارش در جلسات می دادند ، اکنون حاضر به توضیح هستند؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
آقای روشنفکز عضو کمسیون تلفیق !!! حالا بیا جواب بده .
هر روز فریاد میزد اهای هوار !! من چنان کردم ، من چنین کردم !! سایتهای اجاره ای !!! حالا وجدانتان هم کمی درد کند و بگویید که با تلاش و کوشش روشنفکر از آخر اول شدیم !!
پاسخ ها
حق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
مه خموهم نماینده داریم بدبخت بیچاره بی سرپناه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار