سه نفر اعضاء باند سرقت احشام در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خمين دستگير و ۴۲ راس گوسفند سرقتي كشف شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 11 December 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامي شهرستان خمين در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي وقوع یک سرقت ۴۸ راس دام در روستاهای اطراف شهرستان خمین ، بلافاصله بررسي موضوع و دستگيري سارقان، در دستور کار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد:مأموران پس از انجام اقدامات تخصصي و فنی لازم و با استناد به مستندات بدست آمده در این زمینه، موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان مورد نظر كه همگی ساکن يكي از روستاهای همجوار محل وقوع سرقت بودند، شده و پس از هماهنگي با دستگاه قضائي، با انجام عملیاتی در مخفیگاهشان دستگير کردند.
وی با اشاره به کشف ۴۲راس از احشام سرقتی در بازرسی مأموران از مخفیگاه افراد مذکور اظهار داشت: سارقان با مشاهده مدارک مستند پلیسی در بازجویی های فنی، سرانجام به سرقت احشام کشف شده از از دامداری های روستاهای اطراف شهرستان خمین و انتقال آنها به محل سکونت خود و همچنين سرقت یک تن و ۸۰۰کیلو گرم لوبیا سبز از سر مزرعه کشاورزان، اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین یادآور شد: سارقان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفی شدند.
سرهنگ فکوری با تاكيد بر لزوم توجه بیشتر دامداران به هشدارهای مختلف پلیسی افزود:‌ عدم توجه به اصول ایمنی در نگهداري از احشام و نیز اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عمده عواملي است كه در اغلب موارد ، وقوع سرقتهای مختلف از دامداري های نا ایمن را فراهم می کند كه بی تردید دامداران می توانند با عملیاتی ساختن رهنمودهای پلیسی، سارقان را در رسیدن به اهداف مجرمانه خود ناکام بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار