تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال در اهواز مقابل تیم پرقدرت فولاد به تساوی باارزس دست یافت .
کد خبر: ۱۰۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 10 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، در آخرین مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولادخوزستان و نساجی مازندران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، آیاندا پاتوسی بازیکن خارجی فولاد در دقیقه ۱۶ برای فولاد و حسن نجفی در دقیقه ۴۹ برای نساجی گلزنی کردند.

فولاد با این تساوی خانگی ۱۳ امتیازی شد و جای پیکان را در پله هفتم جدول گرفت. شاگردان ساکت الهامی نیز دهمین امتیاز فصل را از اهواز دشت کردند تا تیم دهم جدول باشند.  

 

ساسان انصاری، سینا شاه عباسی، محمد آبشک و حمید بوحمدان از فولاد و علیرضا حقیقی از نساجی در این بازی از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کردند. با این بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید.

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران درخشان مهر، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی (۵۹- محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری (۵۹- صابر حردانی)، محمد قاسمی نژاد و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری (۴۶- کریم اسلامی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی و رضا جعفری (۶۷- شاهین طاهرخانی)
سرمربی: ساکت الهامی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار