مدیرعامل هلال احمر استان یزد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت ۱۴ آذرماه، روز جهانی داوطلب، با صدور پیامی، فعالیت داوطلبانه در هلال احمر را تبلور آرمان زیبای نوع دوستی دانست.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 06 December 2021

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حرازی زاده در این پیام ضمن تبریک روز جهانی داوطلب به تمامی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: روز جهانی داوطلب هلال احمر تبلور آرمان زیبای نوع‌دوستی و تلاش آمیخته به مهر و عطوفت، ایثار و فداکاری انسان‌ها در گستره گیتی است.

وی افزود: پنجم دسامبر مصادف با ۱۴ آذر را روز جهانی داوطلب نامیده‌اند، روز جهانی داوطلب، یادآور تمامی لحظه‌های بی‌مانندی است که انسان‌هایی از جنس ناب رأفت مهربانی و دوستی خالصانه برای تحقق اهداف والا در صحنه‌های حساس و مهم؛ عاشقانه و خالصانه در رقم خوردن آن لحظه‌ها سهمی بزرگ دارند. واژه‌هایی ناب در قاموس این انسان‌ها که همواره برخواسته از فطرت خداجویانه آنان بوده و نهاد پاک آنان را در طریق خدمت و ایجاد نشاط و امید در مردمان، سیراب می‌گرداند.

حرازی زاده عنوان کرد: داوطلبان یاری رسان و فریادرس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها هستند که همیشه برای کمک پیش قدم و همراه مردم می‌شوند؛ فعالیت داوطلبانه در تمامی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان وجود دارد. هنگامی که آن‌ها برای انجام کاری داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و در کنار این، بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جوامع خود را خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنان همه جهان درگیر بیماری کرونا هستند و میلیون‌ها نفر نیز مبتلا و زندگی همه بشریت را تحت تأثیر خود قرار داده است داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر نیز در این روزهای سخت به میدان آمده و مثل همیشه افتخار افرین شدند آنان در خط‌مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود فداکارانه تلاش کردند.

وی به عنوان یک داوطلب و به نمایندگی از جامعه بزرگ داوطلبان هلال احمر استان یزد، فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به همه کسانی که قلبشان به عشق خدمت به بشریت می تپد؛ داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان، همکاران در معاونت داوطلبان استان و شهرستانها تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری کرد: فرهنگ داوطلبی روز به روز در عمق وجود جامعه بشری رخنه کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار