رئیس پلیس راهور ایلام، از وضعیت نامناسب چراغ‌‌های راهنما در تقاطع‌های شهر ایلام انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 27 September 2015

رئیس پلیس راهور ایلام، از وضعیت نامناسب چراغ‌‌های راهنما در تقاطع‌های شهر ایلام انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ «نورالله خادم» از وضعیت نامناسب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های ایلام انتقاد و اظهار کرد: متأسفانه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌های شهر ایلام وضعیت مناسبی ندارند و چون قدیمی هستند به‌صورت مستمر قطع و وصل می‌شوند.

وی بابیان اینکه 6 تقاطع مهم در شهر ایلام وجود دارد که نیاز جدی ‌به‌روزرسانی دارند، تصریح کرد:راهنمایی شهر ایلام از ساعت 23 شب خاموش می‌شوند که به این دلیل گاهی اوقات شاهد تصادف هستیم.

خادم  با اشاره به اینکه وضعیت خط‌کشی معابر هم مناسب نیست، تصریح کرد: برخی خط‌کشی‌ها چند روز بیشتر دوام نمی‌آورد و بی‌نظمی ترافیکی به وجود می‌آید اما اگر بتوانیم خطر کشی‌ها و رنگ‌آمیزی بادوام و باکیفیتی در سطح معابر و خیابان‌ها داشته باشیم قطعاً در انضباط ترافیکی تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ایلام ایجاد پارکینگ طبقاتی برای شهر ایلام را از ضروریات و اولویت‌های مدیریت ترافیک شهر ایلام دانست و افزود: برخی پارکینگ‌ها کوچک در نقاط مختلف شهر ایلام ایجادشده که در سر خیابان اصلی قرار دارند که خود ترافیک آفرین شده‌اند و علاوه بر اینکه دردی دوا نمی‌کنند بلکه مشکل‌ساز هم شده‌اند.

وی تصریح کرد: پارکینگ‌های خیابان فردوسی، سعدی جنوبی، روبه‌رو انتقال خون که قبلاً مراکز تجاری، سینما و یا پمپ‌بنزین بوده‌اند والان به پارکینگ تبدیل‌شده‌اند دردی دوا نکرده‌اند.

خادم همکاری شهرداری برای ایجاد ترافیک روان و منظم را بسیار ضروری و تأثیرگذار دانست و اضافه کرد: اگر بین دستگاه‌های مربوطه تعامل خوب برقرار شود قطعاً امور به بهترین نحو ممکن پیش خواهد رفت. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار