استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: تا جایی که بتوانیم از افرادی که نگاه فسادستیزی، روحیه انقلابی و جهادی و پای کار بودن، مردم داری و شایسته سالاری دارند، در مدیریت های اجرایی استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 01 December 2021

به گزاش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا اظهار داشت:هم اکنون که مسئولیت خدمتگزاری به عنوان عالی ترین نماینده دولت در استان ایلام، بر عهده من سپرده شده برای پیاده کردن سیاست های دولت سیزدهم تمام توان را بکار خواهم گرفت.

وی گفت:ستان ایلام به واسطه مرزبانی و دفاع از کشور دارای مردمانی، غیور ، مهمان نواز و وفادار به ارزش های انقلابی است و شایسته است امروز امکانات لازم برای رفاه هرچه بیشتر آنان مهیا باشد.

بهرام نیا مطرح کرد: ایلام استانی است که سه هزار سال قدمت قبل از تاریخ را یدک می کشد و این استان شجاع و قهرمان پرور در گذر تاریخ جایگاه ویژه و برجسته ای در همه عرصه ها را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد:هرچند ایلام استانی کوچک با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت است، اما در کشور استانی بسیار بزرگ از نظر معنوی و جایگاه جغرافیایی محسوب می شود.

استاندار ایلام گفت:بزرگ ترین مرز خشکی در کشور مربوط به استان ایلام است و بزرگترین گذر و معبر زائران عتبات عالیات نیز در حوزه سرزمینی ایلام قرار دارد که هر کدام یک مزیت بسیار ارزنده برای استان بشمار می رود و ملت ایران استان ایلام را گرانیگاه و قطب اربعین می دانند.

وی افزود:حقوق و مزایای نیروهای وزارت کشور در مقام مقایسه با سایر وزارتخانه ها کمتر مورد توجه بوده که تلاش می شود برای بهبود شرایط پیگیری لازم انجام گیرد.

بهرام نیا  انتصاب آقای نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش را به مردم استان تبریک گفت و بیان کرد  از رییس جمهور برای معرفی این وزیر با کفایت در سکانداری آموزش و پرورش قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک، نماینده ولی فقیه، نمایندگان استان، مسوولان تاثیرگذار، بسیجیان، جانبازان و خانواده معظم شهدا همه این افراد مورد توجه بنده هستند و از مشورت آنها بهره می گیرم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار