رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ؛
رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: یکی از اهداف دشمنان تخریب مهدویت و ایجاد انحراف در این موضوع مهم است که روحانیون و جامعه شیعه موظف به تقابل جدی با این انحرافات و مدعیان دروغین هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 30 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  آیت الله محمدحسن اختری در اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: روزگاری مسلمانان جرات مقابله با اسراییل را نداشتند اما شهادت سید عباس موسوی و فتحی شقاقی باعث اتحاد و انسجام ملت مبارز فلسطین و لبنان شد.

وی یادآور شد: اما اکنون اسرائیل با آن همه اداوت و ادعا توان مقابله با فلسطین و لبنان را ندارند.

وی ادامه داد: اکنون نیز دشمنان در گروه هایی چون دشمن آشکار چون آمریکا و اسرائیل، نوائب و نواصب نظیر داعش و گروهک های تکفیری و همچنین خطوط انحرافی داخلی در تلاش برای ضربه زدن به جهان اسلام و تشیع هستند که ما باید در برابر این دشمنان مجهز باشیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از اهداف دشمنان تخریب مهدویت و ایجاد انحراف در این موضوع مهم است که روحانیون و جامعه شیعه موظف به تقابل جدی با این انحرافات و مدعیان دروغین هستند.

آیت‌الله اختری افزود: مردم استان ایلام همواره ثابت کردند در مسیر ولایت هستند و در جنگ تحمیلی نیز با وجود سختی فراوان با رهبری های آیت الله حیدری ایلامی ایستادگی کردند و حماسه آفرین شدند.

مدیرکل اسبق سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی هم گفت: علما و روحانیون نقشی موثر برای تقابل با گروهک های معاند داشتند.

حجت‌الاسلام تفویضی افزود: زمان دفاع مقدس گروهک های مجاهدین خلق و کومله سعی در جلب و جذب افراد به سمت خود داشتند اما نیروهای حزب اللهی و متعهد مانع به نتیجه رسیدن هدف این افراد بودند.

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس رزمندگان از جان و مال خود گذشتند و دنیا برای آنها هیچ ارزشی نداشت اما اکنون دنیاگرایی و حب مال همه را گرفتار خود کرده است که باید با تاسی از شهدا و ایثارگران سبک زندگی ها را تغییر دهیم تا به تعالی و رشد برسیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار