رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک استان ایلام:
حاتمی رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک استان ایلام گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد برخی از خانواده‌های ایلامی صرف اجاره مسکن می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 01 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اردشیر حاتمی رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک استان ایلام بیان داشت: اجاره‌بها در استان ایلام نسبت به کشور و حتی استان‌های همجوار بسیار بالاتر است و شاهد مراجعه تعداد زیادی از شهروندان گله‌مند از این رویه هستیم.

او با بیان اینکه متاسفانه در این حوزه با کمبود‌های زیادی به خصوص در حوزه نظارت مواجه هستیم، عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی یا خود را به خواب زده‌اند یا نمی‌خواهند در این زمینه کاری انجام دهند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان ایلام تصریح کرد: دستگاه حاکمیتی در چیدمان مدیران حوزه مسکن دچار اشتباه شده و در برخی موارد اظهارنظر‌های دولت نه تنها کمکی به حوزه مسکن نکرده بلکه تاثیر منفی نیز در این حوزه گذاشته است.

حاتمی با تاکید بر اینکه در حوزه نظارت بر در حوزه مسکن باید نظارت بدون اغماض صورت گیرد، ادامه داد: متاسفانه در این حوزه هیچ چیز سر جای خود نیست و گرنه در کشوری که جزء اقتصاد‌های بزرگ دنیا است نباید شاهد چنین نابسامانی و نارضایتی از از سوی مردم باشیم، چون این حوزه ارتباط بسیار کمی با تحریم‌ها دارد.

او به برخی کوتاهی‌های قانونی نیز در این زمینه اشاره و عنوان کرد: قانون مالیات بر خانه‌های خالی قانون بسیار خوبی در این حوزه است که می‌توانست سر و سامانی به اجاره بهای مسکن بدهد، ولی متاسفانه تاکنون ابتر مانده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار