جدا از مناظر و زیبایی هایی که حین سفر با قطار می توان تجربه کرد، برخی از ایستگاه های قطار به خودی خود یک جاذبه گردشگری هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 29 November 2021

در شرایطی که سفر با قطار به طور معمول گزینه مقرون به صرفه محسوب می شود، برخی از مسیرهای ریلی از مناطقی زیبا عبور می کنند و چشم اندازهایی فراموش نشدنی را حین حرکت به سمت مقصد در معرض دید مسافران قرار می دهند. 

اما جدا از مناظر و زیبایی هایی که حین سفر با قطار می توان تجربه کرد، برخی از ایستگاه های قطار به خودی خود یک جاذبه گردشگری هستند. این ایستگاه های قطار از طراحی های منحصر به فرد برخوردار هستند و در سطح جهانی به عنوان شگفتی های معماری شناخته می شوند. در ادامه با برخی از زیباترین ایستگاه های قطار جهان بیشتر آشنا می شویم.

ایستگاه قطار چاتراپاتی شیواجی، مومبای (هند)

نگاهی به برخی از زیباترین ایستگاه های قطار در جهان

به عنوان یکی از مکان های ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو، ایستگاه قطار چاتراپاتی شیواجی یکی از جاذبه های گردشگری مشهور در شهر مومبای (بمبئی) محسوب می شود. ساختمان این ایستگاه با معماری شگفت انگیز خود ترکیبی زیبا از عناصر سنتی هندی و سبک گوتیک ویکتوریایی را ارائه می کند. ایستگاه قطار چاتراپاتی شیواجی توسط دولت مهاراشترا به عنوان یک عنوان یک بنای یادبود تاریخی تعیین شده است.

ترمینال گرند سنترال، نیویورک (آمریکا)

نگاهی به برخی از زیباترین ایستگاه های قطار در جهان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار