مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: ۳۰ آذر ، آخرین مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان است
کد خبر: ۱۰۱۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 28 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در کشور و در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان و بارگذاری آثار در سامانه «بچه های مسجد» تا ۳۰ آذر امسال است.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، در رده های سنی ۷ تا۱۶ سال  و ۱۶ تا ۳۰ سال و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و جلسات سنتی قرآن برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: علاقه مندان و اعضای کانون‌های مساجد استان می توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری اثر خود به صورت ویدئویی اقدام لازم را انجام دهند.

چراغی پور با اشاره به اینکه فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است، افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دوره‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد داشته اند.

وی با بیان اینکه در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، سرکار خانم «زینب پورتیمور» توانست در رشته تلاوت نور، رتبه برتر کشوری را کسب کند، مطرح کرد:  تا کنون نیز در پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۹۴ نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با بارگذاری فیلم اثر خود در این رویداد قرآنی شرکت کرده اند که از این نظر استان ایلام از استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت‌بندی ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای گسترش فعالیت های قرآنی، جشنواره مدهامتان بزرگترین و مهم ترین فعالیتی  که در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود و کانون های مساجد استان ایلام هرسال به بهترین نحو، حضور پرشور و گسترده‌ای در این جشنواره دارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار