رییس دانشگاه ایلام؛
رییس دانشگاه ایلام گفت: اگر شهید به مقام بالایی می رسد به این معناست که به مرحله انقطاع رسیده و از لذت های دنیوی گذشته است.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 27 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ طاهر علی محمدی روز شنبه در اجلاسیه دانشجویی یادواره شهدای دانشجوی استان ایلام اظهار داشت: شهدا در مبارزه با ضد انقلاب با جانفشانی شجاعانه مقابله کردند و اکنون نیز ما را در رسیدن به اهداف متعالی یاری می دهند.

وی افزود: شهدا به دلیل جایگاه والا نزد خداوند متعال پس از مرگ نیز حیات دارند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

رییس دانشگاه ایلام تصریح کرد: شهدا تمام هستی خود را در راه خداوند متعال انفاق کردند، شهیدان در اعمالشان تنها به خدا توجه دارند و همه چیز در محضر شهید است.

علی محمدی ادامه داد: ویژگی شهید نظر به وجه الله است شهید به خداوند توجه ویژه دارد و ویژگی و خصلتی را پیامبر برای شهید بیان می فرماید آن وجه الله است.

وی اضافه کرد: پرده های غیب برای شهید کنار رفته است. اگر شهید به مقام بالایی می رسد به این معناست که به مرحله انقطاع رسیده و از لذت های دنیوی گذشته است.

علی محمدی بیان داشت: عالمان و عارفان پس از سال ها تلاش علمی و معنوی به سیر و سلوک عارفانه رسیدند اما شهدا با جهاد فی سبیل الله یکباره به مقام بالایی نزد خداوند رسیدند.

رییس دانشگاه ایلام گفت: مقام و منزلت شهدا پس از شهادت بیشتر نمایان می شود و در اینجا وظیفه ما این است که یاد این بزرگان را گرامی بداریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار