مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از اجرای طرح زمستانی جاده ای این اداره خبر داد و گفت: این طرح از امروز یکم آبان ماه آغاز و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 22 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه روز دوشنبه در حاشیه برگزاری آغاز طرح راهداری زمستانی استان ایلام اظهار داشت: طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام آغاز شد.

وی افزود: راهداران ایلام با حضور ۳۲۰ نیروی راهدار و پشتیبان در امر راهداری با تجهیزات و بکارگیری ۲۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: این طرح با ۲۴ اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات بصورت شبانه روزی در جاده های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

دلخواه تاکید کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده ها ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در استان برای راهداری زمستانی در راهدارخانه ها دپو شده است.

وی اضافه کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به آماده باش کامل نیروها و تجهیزات راهداری افزود: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.

دلخواه گفت: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و هنگام سفر به تجهیزات مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند./م

بیشتر بخوانید :
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار