امام جمعه کوار خواستار توجه به جاده‌های این شهرستان شد و گفت: تصادفات و مرگ‌ومیر در جاده‌های این شهرستان یک زنگ خطر برای مسئولان استان و شهرستان است، زیرا حفظ جان مردم یک اولویت است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 20 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کوار ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ممتاز ارزشی و انقلابی و نیرویی آماده در همه صحنه‌های اجتماعی عمرانی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، رزمی، خدماتی، بصیرتی، ورزشی، ارزشی و ظلم‌ستیزی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های بسیجی بودن اخلاص در عمل و حضور در همه میدان‌های سخت به‌صورت همیشگی بوده عنوان‌کرد: ایمان، بصیرت و عمل همراه با مجاهدت و تلاش عاشقانه و مؤمنانه از صفات بارز بسیجیان است.

امام جمعه کوار بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی تولیدی، علمی، قرآنی، فرهنگی و مدیریتی در شهرستان کوار تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت این عزیزان بیشتر استفاده شود و به کار گیری و استفاده از ظرفیت آنان سرلوحه کار مسئولان استان و شهرستان باشد.

گشول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: شهرستان کوار نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان فاقد روشنایی‌های لازم در جاده‌ها و دارای جاده‌های غیراستاندارد است.

امام جمعه کوار خواستار توجه به جاده‌های این شهرستان شد و گفت: تصادفات و مرگ‌ومیر در جاده‌های این شهرستان یک زنگ خطر برای مسئولان استان و شهرستان است، زیرا حفظ جان مردم یک اولویت است.

حفظ بهداشت مردم و توجه به مدیریت درست سایت زباله شهرستان از دیگر مسائل مهم کوار است که امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار با اعلام اینکه بر اثر سهل انگاری و سستی دست اندرکاران مربوطه دانشگاه پیام نور این شهرستان در حال تعطیلی و جمع آوری است، تصریح کرد: مسئولان شهرستان و استان نباید شهرستان کوار را از این حق طبیعی محروم کنند و باید به ظرفیت شهرستان کوار و نزدیکی آن به استان به این مساله بیشتر توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار