مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کانون مداحان نهادی غیر دولتی و غیر سیاسی است، گفت: کانون مداحان باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 19 November 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت‌الاسلام حمید رفیعی ظهر پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای کانون مداحان خراسان شمالی که با هدف بررسی فعالیت‌های جاری و آتی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این کانون برگزار شد، بر ضرورت هم‌افزایی اعضای کانون در راستای به ثمر رساندن اهداف این کانون در مناسبت‌های ملی و مذهبی تأکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به وظایف کانون مداحان، اظهار کرد: ین کانون نهادی اجتماعی، داوطلبانه، غیرانتفاعی، غیردولتی، غیرسیاسی و بدون وابستگی و فعالیت در احزاب یا جناح‌های سیاسی است.

 

وی افزود: کانون مداحان باید برای اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش کند.

 

حجت‌الاسلام رفیعی، برنامه‌ریزی برای تهیه و تصویب گزارش‌های تحلیلی، اتخاذ تدبیر برای اجرای عملیات فرهنگی در سطح استان، برگزاری جلسات هم‌اندیشی، سازمان‌دهی اعضای کانون مداحان، تکمیل و به‌روزرسانی بانک اطلاعات ستایشگران و شناسایی، بررسی صلاحیت و تدوین فهرست مداحان مستمر را برنامه‌های مهم و اساسی کانون مداحان عنوان کرد.

 

وی همچنین به بیان دغدغه‌ها و موانع سد راه فعالیت‌های این کانون پرداخت و از مدیران فرهنگی استان خواست در این راستا همفکری و همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار