رییس هیات دو و میدانی استان قم گفت: دونده نونهال قمی در ماده دوی صد متر بامانع مسابقات کشوری به مدال با ارزش طلا و عنوان نخست کشور دست یافت.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 26 September 2015
به گزارش تابناک قم، علی رضایی ابراز داشت: مسابقات دو و میدانی برترین های نونهالان کشور با حضور قهرمانان مناطق شش گانه کشور روز های پنجشنبه و جمعه گذشته به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام شد.

وی بیان داشت: نمایندگان قم بعد از حضور موفق در رقابت های انتخابی منطقه شش کشور مجوز حضور در مسابقات برترین های دو و میدانی نونهالان پسر ایران را به دست آوردند که در مسابقات مرحله نهایی و در حضور برترین های نونهالان دو و میدانی کشورمان عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی افزود: سه دو و میدانی کار نونهال قمی حاضر در این مسابقات در مواد مختلف برای کسب عناوین اول، دوم و سومی این دوره از رقابت ها به روی پیست رفتند و در نهایت موفق به کسب یک مدال طلای با ارزش در دوی 100متر با مانع توسط علی سلامتیان، دو و میدانی کار موفق این روزهای استان قم در سطح مسابقات مختلف کشوری شدند.

رضایی گفت: علی سلامتیان در ماده صد متر با مانع با ثبت رکورد 98.13 ثانیه موفق شد مدال با ارزش طلای برترین های دو و میدانی کار نونهالان کشورمان را به گردن بیاویزد.

وی ادامه داد: علی سلامتیان در ماده صدمتر سرعت نیز به نمایندگی از استان قم به روی پیست رفت و تنها توانست جایگاه چهارمی را از آن خود کند و دست وی از کسب مدال این ماده کوتاه ماند.

وی گفت: محمدرضا شایگان فر به همراه محمد باقر محمدی دیگر نمایندگان استان قم در این رقابت ها بودند که دو عنوان چهارمی را به ارمغان آوردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار