امروز دفتر دادستان شهرستان چرداول خبری به تابناک ارسال نمود که در راستای صیانت از اموال عمومی و بازگرداندن اراضی متصرفه از سوی سوداگران نسبت به قلع و قمع دو بنا در این شهرستان مبادرت ورزیده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 15 November 2021

تابناک ایلام ::یکی از معضلات این روزهای جامعه دست درازی سوء استفاده گران از اراضی ملی است ،اقدامی خلاف منافع ملی و عمومی که از سویی تضییع حقوق جامعه را بدنبال و از سویی به جیب سوداگران سرازیر می شود .

موضوعی در تباین با حقوق عامه که تحت عناوین متعددی به نام زمین خواری ،کوه خواری و جنگل خواری ظهور و بروز یافته و رنجش افکار عمومی را به دنبال داشته و بعنوان یک مطالبه عمومی مطرح است .

امروز دفتر دادستان شهرستان چرداول به تابناک ارسال نمود که در راستای صیانت از اموال عمومی و بازگرداندن اراضی متصرفه از سوی سوداگران نسبت به قلع و قمع دو بنا در این شهرستان مبادرت ورزیده است.

بنابر اعلام دفتر دادستان چرداول ،با ورود قاطع دادستان شهرستان و حساسیت بالای این قاضی جوان به مقوله تضییع حقوق عامه ،قلع و قمع سه بنای غیر مجاز دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که بزودی خبر آن در دسترس رسانه ها قرار داده خواهد شد .

یقینا گامهای محکم دادستان شهرستان چرداول نوید بخش بازگشت منابع تضییع شده عمومی خواهد بود،اقدامی که در آینده می تواند دست سوداگران و سوء استفاده گران از منابع ملی را قطع کند .

بدیهی است تمرکز مدعی العموم بر یافتن راهی برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه خصوصا در بحث اراضی ملی تجلی یک حرکت بزرگ برای امید بخشی به افکار عمومی در راستای سوء استفاده ،فساد و زمین خواری در شهرستان خواهد بود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار