در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی با شرایط زیر اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 14 November 2021

در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی با شرایط زیر اجرا می شود:

۱- کلیه برنامه های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

۲- این طرح در نخستین اقدام، در استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان اجرا می شود.

۳- کلیه برنامه های این طرح در شهرها و روستاهای خارج از مرکز استان (استان های ذکر شده در بند ۲) برگزار خواهد شد.

۴- کلیه علاقمندان می توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه و یا از طریق سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir جهت ثبت نام در دوره های آموزشی اقدام نمایند.

۵- در مرحله اول مهلت ثبت نام متقاضیان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

۶- علاقمندان می توانند یکی از رشته های پیشنهادی را از جدول دوره های آموزشی موجود در سامانه انتخاب نمایند و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر در انتهای جدول، با انتخاب گزینه سایر، رشته مورد نظر خود را ثبت نمایند.

۷- برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) خواهد بود.

۸- شروع برگزاری دوره های آموزش از اول دی ماه ۱۴۰۰ به بعد خواهد بود.

۹- برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

۱۰- جاماندگان از ادامه تحصیل در دوره متوسطه با شرکت در این دوره ها و پس از کسب مهارت لازم می توانند در آزمون های ادواری ثبت نام و شرکت نموده و در صورت قبولی، گواهینامه مهارتی دریافت نمایند و جهت اخذ دیپلم کار و دانش به وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

۱۱- دبیرخانه مستقر در دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره تلفن های: ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ الی ۷ داخلی های ۲۳۳-۴۹۶-۴۲۲ در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

۱۲- جهت استفاده از کلیه امکانات سایت، حتما از آخرین نسخه مرورگرهای گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار