مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام از برگزاری طرح ملی اندیشه تمدن ساز در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 13 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین مهاجر مهدویراد با اشاره به اهمیت مقوله پرداختن به مبانی نظری الگوی تمدن اسلامی عنوان کرد: یکی از گام های اساسی در ایجاد تمدن نوین اسلامی مرحله بسترسازی و فراهم آوردن ابعاد نرم‌افزاری این تمدن است.

وی ایجاد معرفت و درک عمیق نسبت به مبانی اصیل اسلام و انقلاب را یکی از بایسته‌ها و ضروریات این حوزه برشمرد واضافه کرد: در میان اندیشمندان اسلامی و صاحب نظران این عرصه می‌توان به جرات مقام معظم رهبری را یک چهره شاخص در این زمینه دانست،‌از این روآشنایی با اندیشه های مقام معظم رهبری می تواند زمینه ساز حرکت به سوی تمدن سازی نوین اسلامی باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با اشاره به ضرورت اقدام عملی در این حوزه اظهار داشت: در همین چارچوب دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام اقدام به برگزاری طرح ملی اندیشه تمدن ساز با محوریت کتاب" طرح کلی اندیشه اسلام در قران" اثر رهبر فرزانه انقلاب می‌کندد.

مهدوی‌راد تصریح کرد: در این طرح که به شکل مباحثه و گفتگوی میان گروههای اساتید مختلف برگزار میشود استادان ضمن ایجاد ارتباط بیشتر با همدیگر با اندیشه های بلند رهبر انقلاب آشناتر می‌شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار