رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای سالمندان بالای ۶۰ سال که ۶ ماه نیز از تزریق نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته باشد، در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 10 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه دکتر فریدون نوری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ۱۵۳ نفر از کادر درمان نیز انجام شده ضمن اینکه تزریق نوبت سوم واکسن برای افراد دارای بیماری خاص نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: شهرستان گیلانغرب با ۹۰ درصد تزریق واکسن نوبت اول و ۸۳ درصد نوبت دوم و ۹۵ درصد واکسیناسیون جمعیت دانش آموزی همچنان در سطح استان کرمانشاه پیشتاز است.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: هیچگونه کمبود واکسنی در شهرستان وجود ندارد و از باقیمانده جمعیت هدف نیز درخواست می‌کنیم تا در جهت جلوگیری از شیوع موج ششم ویروس کرونا هر چه سریعتر به منظور تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

نوری ادامه داد: حضور در تجمعات، مجالس ترحیم و تشییع و عدم استفاده از ماسک همچنان مهمترین دلیل قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی است.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۳ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و میانگین تست مثبت ابتلا به ویروس کرونا نیز روزانه ۵ نفر است، بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در راستای مقابله به ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب یادآور شد: مادران باردار برای حفظ سلامت خود و نوزاد لازم است با حساسیت بیشتری به مسایل بهداشتی توجه کرده و نسبت به تزریق واکسن در اسرع وقت اقدام کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار