معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: راهداری همدان با تجهیز ۳۴ راهدارخانه در ۱۰ شهرستان مهیای زمستان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 09 November 2021
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: راهداری همدان با تجهیز ۳۴ راهدارخانه در ۱۰ شهرستان مهیای زمستان می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، مسعود رستمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به تجهیز زمستانی راهداری و راهدارخانه‌های همدان افزود: گرو‌هها با تجهیزات کامل شامل روغن، ضد یخ، تیغه و همه مواردی که برای تجهیز مورد نیاز است به محض شروع طرح راهداری در ۳۴ راهدارخانه مستقر می‌شوند.

او با بیان اینکه آمادگی اولیه راهداری از اردیبهشت ماه و با اتمام برف و سرما آغاز می‌شود گفت: آمادگی راهداری در سه مرحله انجام می‌شود که از اردیبهشت‌ماه با تعمیر ماشین‌آلات و جاده‌ها شروع شده و تا شروع طرح زمستانی ادامه می‌یابد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه نخستین برف همدان بامداد شنبه در راهدارخانه گرمک رزن - اوج بارید که نمک‌پاشی نیز انجام شد افزود: طرح راهداری از اول آذر ماه شروع می‌شود، ولی در مجموع بستگی به شرایط جوی دارد که گاهی ممکن است زودتر و یا دیرتر آغاز شود.

مسعود رستمی با تاکید بر اینکه شن و ماسه تامین شده و ماشین‌آلات نیز تعمیرات اساسی شده‌اند افزود: قبل از شروع برف و سرما نقاطی از جاده که به علت ماسه و نمک پاشی دچار آسیب شده‌اند، لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار