مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام و رئیس کمیته پدافند غیرعامل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت:استقرار ملاحظات و اصول پدافند غیرعامل در ساختار حوزه درمان بسیار جدی بوده و باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 09 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا رمضانی در گفتگو خبرنگار ما گفت: درگرامیداشت هفته پدافند غیرعامل 8 عنوان برنامه در سطح ستاد مدیریت درمان و واحدهای درمانی تابعه انجام و پیگیری شده است.

 وی افزود: این طرحها در جلسات کمیته پدافند غیرعامل استان مورد بررسی قرار گرفته و بنا به اولویت و ضرورت وپس از توان سنجی واحد درمانی، برنامه ریزی و در دست پیگیری می باشد.

 وی با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی همه جانبه مراکز درمانی در ارائه خدمات بویژه در شرایط کرونایی اظهار داشت:استقرار ملاحظات و اصول پدافند غیرعامل در ساختار حوزه درمان بسیار جدی بوده و باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

 مدیر درمان و رئیس کمیته پدافند غیرعامل استان در تشریح عناوین این برنامه ها گفت:

 اجرای برنامه های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح همکاران، توان سنجی امنیت شبکه اینترنتی، بررسی وضعیت آمادگی تجهیزات پزشکی در مواقع بحران و برگزاری دوره های آموزشی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل بوده است.

 دکتر علیرضارمضانی با بیان اینکه آسیب پذیرترین حوزه پدافند غیر عامل در بخش درمان در حوزه پدافند سایبری است اظهار داشت: جلوگیری از ورود آسیب به دیتاهای سازمانی و فراهم بودن امکان بازآوری اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از سوابق بیماران در مراکز درمانی محور اصلی تمرکز در فعالیتهای پدافندی در حوزه درمان می باشد.

 وی با قدردانی و همکاری سایر اعضای کمیته و رابطین پدافند غیرعامل در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اظهار امیدواری کرد: 

با گسترش و ارتقاء سطوح امنیتی در مراکز درمانی بتوان تاب آوری سیستمی را بالا برده و آسیب های پدافند غیرعامل حوزه سایبری و زیستی را کاهش داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار