رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ایوان
رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل در این شهرستان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 10 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حمید ایراندوست در نشست شورای اشتغال ایوان که به ریاست فرماندار ایوان برگزار شد بیان داشت: جهت اجرای طرحهای اشتغالزایی بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که بانکهای عامل شهرستان در این زمینه نقش تأثیرگذاری داشته اند.

وی افزود: با توجه به اینکه فرصت چندانی تا پایان امسال نمانده است از بانکهای استان درخواست همکاری بیشتری داریم و امیدواریم به همه تعهدات خود درزمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد عمل نمایند.

فرماندار ایوان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیتهای اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان ایوان تصریح کرد: طرحهای اجرا شده توسط کمیته امداد به لحاظ اینکه این طرحها با ثبات بوده ومرتبا توسط کارشناسان رصد وپیگیری میشوند باعث درآمدزایی پایدار برای خانواده ها شده اند.

امیدعلی سبزی افزود: از مزیت های دیگر این طرحها این است که مجریان و مددجویان خودشان پای کار بوده و مهارت کافی در زمینه ایجاد کسب و کار را فرا گرفته اند.

لارم به ذکر است؛ در این نشست توسط فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان از مدیران بانکهای عامل شهرستان بخاطر همکاری مناسب در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ به مددجویان کمیته امداد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار