استاندار:
استاندار تهران با بیان اینکه ویروس کرونا با سرعتی کمی در استان روبه کاهش است، گفت: نباید شرایط توسط مردم عادی انگاری شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 08 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، محسن منصوری روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا استان تهران افزود: باید با افزایش مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه ندهیم دوباره ویروس کرونا افزایش یابد.

منصوری تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای تزریق دز سوم ( یا یادآور) برای گروه بالای ٦٠ سال در استان تهران که دارای بیشترین میزان مرگ و میر است اندیشیده و سریع تر در این رابطه اقدام شود.

وی اذعان داشت: باید طرح شهید سلیمانی با برآورد میزان مورد نظر منابع تدوین گرددتا از سوی وزیران بهداشت، کشور و معاون اول رئیس جمهوری ابلاغ شود.

استاندار تهران با بیان اینکه با باز شدن مدارس و دانشگاه ها شهر به حالت عادی قبل باز می گردد اما این به معنی عادی انگاری نیست، گفت: باید تبلیغاتی برای واکسیناسیون دانش آموزان صورت بگیرد تا همه واکسینه شوند.

منصوری ادامه داد: برخی اخبار کذب در خصوص ویروس کرونا و واکسن از سوی شبکه های اجتماعی منتشر می شود که تاثیر منفی در روحیه مردم داردکه باید این افراد و منابع خبری کذب در فضای مجازی شناسایی و با آنها برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار