امام جمعه دهلران؛
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه شهرستان دهلران یک شهرستان ویژه و دارای شرکت کارگری متعدد دارد ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دهلران یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 07 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت اسلام سید محسن موسوی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی یکی از ادارات امین مردم است که مراجعین زیادی به آنها مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به بعد سافت با مرکز استان از مهمترین مطالبات افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی موضوع انجام خدمات کامل دندانپزشکی، چشم پزشکی، سونوگرافی و ... است که باید در درمانگاه تامین اجتماعی دهلران مستقر شوند.

امام جمعه دهلران افزود : باتوجه به اینکه بخش های تابعه شهرستان، محروم و دارای بعد مسافت طولانی تا شهرستان هستند، نیاز است که خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در بخش ها هم انجام بگیرد.

وی گفت: از ادارات کار و تامین اجتماعی انتظار داریم که جذب نیروهای غیربومی را رصد کنند و به جذب نیروهای بومی در منطقه کمک کنند.

امام جمعه دهلران ادامه داد : مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و در اولویت و توجه ویژه مسئولان تامین اجتماعی قرار بگیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت : همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از اقدمات خوبی بود که علی رغم مشکلات اقتصادی سازمان اتفاق افتاد.

سهیلا ملکشاهی در این دیدار بیان داشت : قطعا یکی از موضوعات بسیار مهمی که در دستور کار سازمان قرار دارد توجه به معیشت بازنشستگان است ودر این راستا تلاش شده در استان اقدمات از جمله ایجاد کانون بازنشستگان برای پیگیری امورا آنها ایجاد شود.

وی افزود : تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات غیر حضوری به افراد تحت پوشش نیز از موارد مهمی است که خوشبختانه مورد توجه سازمان است.

وی در خصوص مشکلات درمانی گفت : با هماهنگی که صورت گرفته قرار است با حضور مدیریت درمان استان و تامین اجتماعی در شهرستان های استان هر ماه برگزار شود و بر اساس نیاز سنجی ها که با حضور مسئولان شهرستان مورد برسی قرار خواهد گرفت اقداماتی برای رفع مشکلات افرار تحت بیمه شده و بازنسشتگان صورت بگیرد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار